javascript:void(0)
总浏览人数 今日浏览人数

Followers

2011.01.16 2.10pm 开始计时 ♥

Friday, October 28, 2011

对不起



对不起, 我又一次让你这么难做人
我也不想的
我想让你知道我心里真正的想法
我想让你想清楚我对你说的那些

我们真的不适合在一起
还是 我已经厌倦了这样的生活 厌倦了我们之间 ?

我也不想不劳而获的得到我要的东西
我知道这种感受 所以我很努力
空想沒有用 行动才重要





I thought everything will be FINE after SMILE , but actually NOT..
I am tired for everything..Don't think I am such that STRONG, I'm NOT !

Do you know ?
I feel more painful when I act like nothing , when I say don't worry everyone, I am FINE !

No comments:

Post a Comment